punk trail

Punk Trail del Pont de Vilomara, el matí perfecte

35 Flares 35 Flares ×

Són fill de Sant Vicenç de Castellet, tot i que ja fa més de 10 anys que visc a Manresa, el Pont de Vilomara queda a tocar. Em feia molta il.lusió participar a la Punk Trail del Pont de Vilomara, havia mirat el track del recorregut que ja fa temps estava penjat a la seva Web, concretament el recorregut de la mitja, passava per Sant Jaume de Vallhonesta, molt a prop de Sant Pere de Vallhonesta i per el Puig Soler, com aquell qui diu el meu primer cim de la infància quan anava el Centre Excursionista de Sant Vicenç de Castellet al refugi Can Campaner molts caps de setmana, per tan, el records i les emocions estaven assegurats.

Recorregut mitja Punk Trail Del Pont de Vilomara

Als voltants de les 8, arribava al Pont. Només baixar del ja vaig començar a saludar a gent coneguda, la cua per confirmar la participació era llarga, un èxit per ser la primera edició, la Punk llarga havia sortit cap al voltant de les 8, i la sortida de la mitja estava prevista cap a les 8,30. Tothom a punt el Krlos dóna les últimes instruccions abans de la sortida a sortim. Comencem a enfilar una pujadeta només sortir, tothom comença agafar una mica les seves posicions, els bales xiulen, altres van xerrant i d’altres ja comencem a bufar, la pujadeta no és molt intensa però es constant, poc a poc ens anem allunyant del Pont direcció cap  Sant Jaume de Vallhonesta, anem carenant la muntanya per la part dreta mentre ens queden unes bones vistes a la part esquerra. Em trobo molt bé, estic animat i les cames rutllen força bé, arribem a Sant Jaume de Vallhonesta, em trobo amb l’avituallament més bèstia amb el que m’he trobat a data d’avui, un túnel del terror per el que haviem de passar amb Leatherface inclós, en fi aquestes coses només passen a les Punk Trail.

Membres del Túnel del terror Punk trail Pont de Vilomara

Membres del Túnel del terror PunkTrail Pont de Vilomara a Sant Jaume de Valhonesta – Foto Facebook Punk Trail Pont de Vilomara

Després del túnel, m’hidrato una mica 4 gominoles, un troç de taronja i un glopet de cerveseta, som-hi, comença una baixadeta divertida 😉 i llargueta fins que anem e trobar el camí que puja de Sant Vicenç de Castellet i porta a Sant Pere de Vallhonesta, però sense arribar-hi ja que comencem a enfilar cap els Puig Soler, un cop a fet cim s’ha de para i mirar el paisatge, per sort el dia estava una mica tèrbol, però hi havia una bona vista de Montserrat.

Vista des del Puig Soler - Foto Jaume Delis

Vista des del Puig Soler – Foto Jaume Delis

Un cop passat el Puig Soler, toca baixada de nou cap el Ginebral on trobem el següent avituallament, repetim el mateix que en el primer, ara toca enfilar de nou amunt un bon tram, vaig fent, em trobo bé, ens comencem a barrejar corredors de les diferents proves, l’ambient és alegre i festiu, arribat a els Ermitanets ens trobem els incombustibles Koalas animant en el següent avituallament. A partir d’aqui i fins arribar una baixadeta suau fins arribar al Pont de Vilomara de nou.

En resum, la Punk Trail del Pont de Vilomara, ha estat una cursa molt ben organitzada, des del moment de la inscripció, el briefing i la execució, només emqueda felitar-vos i donar-vos les gràceis, l’any que ve hi tornarem a ser, i com sempre el millor de tot i el que fa que aquestes curses valguin la pena.

banc aliments Punk Trail Pont de Vilomara

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4.50 out of 5)